Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотите 156 1.8 TS с газов инжекцион

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Страхотно си заблуден ма няма сега да ти обеснявам, че отиде цяла нощ. Почти нищо вярно няма в казаното от теб.
    В случая обаче колегата Nimi е НАПЪЛНО прав. Написал го е абсолютно точно.
    Наистина няма да обеснявам, защото ще отиде цял ден Колегата да погледне каква грешка му набива в компа. Аз предполагам , че е Mixture adaptation, което ще рече, че е достигнат лимита на корекция от ЕЦУ-то Набива се , поради лошо подбран коефициент на матрицата бензин/газ. Какато колегата вече каза, коеефициента можа да не е постоянен , а да е функция от "екстрите" по газовото (като налягане/температура в рейла). Та след, като ЕЦУ-то се "светне" , че има проблем с регулирането на сместа, влиза в "авариен" режим на МНОГО бедна смес (просто намалява коефициента на впръскване). От там респективно се намалява и впръскването на газ, така , че дали си на бензин или на газ все тая. Резултата е нестабилни ниски обороти ( дори гаснене) , "дъвчене" и гърмежи при рязко подаване на педала на газта от ниски обороти.
    А относно тунинга..., колегата има предвид, че може да си променя коефициента на впръскване от газовото ЕЦУ, но от това няма файда, тъй като това ще бъде корегиране от бензиновото . Именно таз тънка граница трябва да е спазена при настройка на газовото, за да няма въпросните проблеми.
    ПП Пак стана цял ферман

    Comment


    • #17
      Оффф добре... и ти не си прав ама айде. Ще му излекувате на колегата колата ама някой друг път...

      Първо да ти кажа че това е М1.5.5, а не МЕ7.3.1 Таква грешка с превод Mixture adaptation няма. Нали се сещаш, че ЕКУ-то има плаващи адаптации които постояно се променят. Всъщност незнам защо въобще намесвате газовото в проблема? Диагностика така по форумите не се прави. Особено пък и с това да си сигурен каква грешка дава. Аз пък съм сигурен, че не дава такава грешка, а дава друго.

      Съветвам ви да се върнете в първия пост на темата и да прочетете пак информацията която е дал колегата!
      Last edited by oem; d.m.y г., 09:24.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        За диагностиката си прав . Така .. не става. Но при наличе на гЪзово, това е често срещан проблем, на който много хора просто не обръщат внимание, затова го насочих натам. Иначе лечението по бабешки е следното. Забърсва компа, кара само на бензин, гаси и ако на сутринта е със същите симптоми, го съветвам да почне от дебитомера. За пълна диагноза - на доктор.

        ПП : И за да не цапаме само темата , чакането до сутринта е за да изстине двигателят . До колкото разбрах , това го прави само при първоначално палене на студен двигател или греша ? ( При всяко палене ли го прави ? )
        Last edited by dobromirski; d.m.y г., 10:11.

        Comment


        • #19
          Ами не е нужно да чака и до сутринта. Плаващите адаптации се променят много бързо. Стига да има каране и работа на мотора.

          Аз съветвам да не си играе с нищо колегата и да си дава парите за експерименти, а направо да си отиде на диагностика и да му се каже от първия път къде му е проблема и да не си боли главата.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Твърдо е за диагностика колегата.

            темата която захапахме си е много хубава... но може би трябва да е отделна... само ще вметна, че след определено положение на педала или при рязкото му натискане ламда сондата вече не се взема под внимание и остава само ограничителя на обороти.
            Казвам го защото имаме пръснат мотор на клиент който си пойска и софтуера на газовото... да се ровичка в движение. Направо се изровичка
            Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
            Skype: nmilev64

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Nimi Покажи съобщение
              Твърдо е за диагностика колегата.

              темата която захапахме си е много хубава... но може би трябва да е отделна... само ще вметна, че след определено положение на педала или при рязкото му натискане ламда сондата вече не се взема под внимание и остава само ограничителя на обороти.
              Казвам го защото имаме пръснат мотор на клиент който си пойска и софтуера на газовото... да се ровичка в движение. Направо се изровичка
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Значи ..студена неможе да се изфорса ,като загрее се пооправя но не напълно,на газ се форси като R1-ца,но на бензин неможе,на бензин като стигне 4000 об.нагоре вари но докато ги стигне (само загряла ги стига)голям зор.Какво направих:проверих вс датчици всичко работи,замерен дебитомер,темп датчик,утре ще сваляме дросела,единствната грешка която има е на сондата ама тя бачка нещо я обурква си мисля ...ужас е работата.Аааа и 4истиха дюзите на ултразвук днеска вече са 4истени ..нищо ново..и какво значи свясна диагностика ..то си пише какво трябва да показва дадено нещо и или го показва или не ..

                ---------- Post added at 19:27 ---------- Previous post was at 19:24 ----------

                а също се чува едно съскане като се подаде ряско газ ,все едно връща въздуха във въздушния филтър..нз какво е това ..

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от paradox Покажи съобщение
                  Значи ..студена неможе да се изфорса ,като загрее се пооправя но не напълно,на газ се форси като R1-ца,но на бензин неможе,на бензин като стигне 4000 об.нагоре вари но докато ги стигне (само загряла ги стига)голям зор.Какво направих:проверих вс датчици всичко работи,замерен дебитомер,темп датчик,утре ще сваляме дросела,единствната грешка която има е на сондата ама тя бачка нещо я обурква си мисля ...ужас е работата.Аааа и 4истиха дюзите на ултразвук днеска вече са 4истени ..нищо ново..и какво значи свясна диагностика ..то си пише какво трябва да показва дадено нещо и или го показва или не ..

                  ---------- Post added at 19:27 ---------- Previous post was at 19:24 ----------

                  а също се чува едно съскане като се подаде ряско газ ,все едно връща въздуха във въздушния филтър..нз какво е това ..
                  -----------------------------------
                  "4"

                  Comment


                  • #24
                    Свястна диагностика значи: отиваш при човек дето разбира и има желание да ти помогне и ти казва точно от какво е и точно какво да се смени. Не да те кара да правиш 100 неща и проблема да си остава.

                    Няма такова нещо като всички датчици са ок, но не иска.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Има ли някакво развитие по колата?
                      Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
                      Skype: nmilev64

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от paradox Покажи съобщение
                        Значи ..студена неможе да се изфорса ,като загрее се пооправя но не напълно,на газ се форси като R1-ца,но на бензин неможе,на бензин като стигне 4000 об.нагоре вари но докато ги стигне (само загряла ги стига)голям зор.Какво направих:проверих вс датчици всичко работи,замерен дебитомер,темп датчик,утре ще сваляме дросела,единствната грешка която има е на сондата ама тя бачка нещо я обурква си мисля ...ужас е работата.Аааа и 4истиха дюзите на ултразвук днеска вече са 4истени ..нищо ново..и какво значи свясна диагностика ..то си пише какво трябва да показва дадено нещо и или го показва или не ..

                        ---------- Post added at 19:27 ---------- Previous post was at 19:24 ----------

                        а също се чува едно съскане като се подаде ряско газ ,все едно връща въздуха във въздушния филтър..нз какво е това ..
                        Сменяй дебитомера и си Ти....
                        sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                        Comment


                        • #27
                          Няма ли кой да прехвърли темата,доколкото знам има раздел за газ,мас и оцет.Благодаря!
                          Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
                            Няма ли кой да прехвърли темата,доколкото знам има раздел за газ,мас и оцет.Благодаря!
                            ----------------------------------------
                            Моля!
                            Засега ще остане тук!

                            Comment

                            Working...
                            X